У Сумах представлять творче «двомислення»

15 червня виставковий зал «Філантроп» запрошує на відкриття виставки естампу Богдана Пилипушка та Олександри Сиси «Двомислення».

«Двомислення — безперервний ланцюг перемог над власною пам’яттю і підкорення дійсності.»

Дж .Орвелл, «1984»

Естампна графіка Богдана Пилипушка та Олександри Сиси, що паралельно створювалася авторами протягом останніх трьох років, вперше експонується у форматі спільної виставки. Буде представлений графічний здобуток 2013-2015 років. Термін «Двомислення», що було обрано для назви експозиції, трактується кожним автором по-своєму.

WP_20150428_003_thumbІлюстрації Б. Пилипушка до антиутопії «1984» виражають двомислення, як невід`ємну складову тоталітарного та не демонтованого посттоталітарного мислення. Двомислення є здатністю свідомості дотримуватися двох переконань, що суперечать одне одному.

Чути явну брехню, усвідомлювати її неправдивість та вірити в неї, забути будь-який факт, що в певний момент став незручним, а потім витягнути його із забуття, ледь він знову знадобився, сприймати війну як невід`ємну складову миру — все це абсолютно необхідно для непереривної гри у шахрайство із дійсністю. Навіть для об`єктивного осмислення феномену «двомислення» необхідно вдаватися до цього процесу.

Бішльш докладніше про виставку та авторів розповідає Мар’яна Левицька, мистецтвознавець (Львів): Графіка Богдана Пилипушка і Олександри Сиси

У своєму графічному здобутку Олександра Сиса торкається онтологічних питань Старого та Нового Заповітів, а також, за допомогою художніх образів, розмірковує над різними станами меланхолії. Серія офортів «Жінки Біблії» — є результатом спроби розвінчання одностороннього сприйняття сакральних постатей10355381_1435865013349442_963161051623358641_n_thumb як виключно однозначних. На думку авторки, складність характеру таких постатей як Марія Магдалена, Юдиф або Єва із їхніми людськими рисами, болями, переживаннями та недоліками є фактором збагачення їхніх образів.

Сакральне перестає бути бронзовим та зцементованим, вічні характери оживають та в трактуванні художниці постають як актуальні для нових переживань на переосмислень.

Графічні роботи із серії «Melencolia» є алегоріями на різні етапи-кімнати меланхолії. Експериментуючи із композицією, художниця передає різні стани меланхолії, повторення в роботах формотворчих елементів дає можливість глибино охопити стан розпачу та душевного страждання із усіма його нюансами та варіаціями.

Раніше ми писали: Ученые из США создали программу и определили самых креативных художников

Формат виставки заохочує глядача приєднатися до образотворення шляхом прийняття або заперечення запропонованої художниками концепції бачення поставлених проблем.

Двомислення – як детермінований тоталітарним минулим ірраціональний стан свідомості.

Мислення двох – як спроба виконати головне завдання мистецтва – «деавтоматизацію сприйняття».

Адреса: Виставковий зал «ФІЛАНТРОП» (Наукова бібліотека УАБС НБУ) вул. Покровська 9/1

Початок: 16.00

1 балл2 балла3 балла4 балла5 баллов (оценок ещё нет)
Загрузка...

Читайте ещё по теме:


комментария 3

  1. Сергей Тихенко:

    Відкриття виставки відбулось. Враження-чудові. Агенція-як завжди інформаційна, критична і думаюча…Що в наш час- рідкість…

  2. Игорь Касьяненко:

    Спасибо,Сергей! Мы ещё вечером свои отдельные впечатления опубликуем. Их много…..

  3. Оксана:

    Здраствуйте. Польский професор с Варшавы ищет корни своей семьи. он- Павел Сыса. Если можно то прошу написать контакт для кореспондеции.
    С уважением Оксана
    ///oxsanabublik@ukr.net

Добавить комментарий для Игорь Касьяненко Отменить ответ

Ваш e-mail не будет опубликован.


1 + 3 =